niedziela, 5 czerwca 2016

Nowe Atrakcje Dla Czytelników!!!


UWAGA!! UWAGA!!

Ogłoszenie Parafialne moi drodzy. Otóż miała być to niespodzianka na święto które będziemy obchodzić już za tydzień (więcej nie zdradzam hihihihi)...lecz nie sądziłam że uporam się z tym tak szybko więc udostępniam wam to w tym momencie.
Otóż na moim YT rozpoczynam karierę tłumacza. (z tego nie będzie nic dobrego ale cóż)...lecz zanim pokażę wam film który przetłumaczyłam cofnijmy się do ubiegłego tygodnia...
Otóż wstałam była sobota spojrzałam na telefon który wskazywał godzinę 9.30 więc stwierdziłam że jest za wcześnie na wstanie bo jest weekend więc poszłam dalej spać lecz nie mogłam zasnąć po chiwli wziełam tableta i niechcący kliknełam w jakiś filmik a moim oczom ukazało się arcydzieło które ktoś stworzył lecz było ono po Angielsku a niektóre kwestie były bardzo niewyraźne i trudne do zrozumienia więc postanowiłam je przetłumaczyć a poźniej udostępnić innym którzy mają podobny problem i taka oto powstalo moje pierwsze tłumaczenie które znajdziecie tutaj ------------------------------------> https://www.youtube.com/watch?v=mfJ4Zeb-SNU 
mam nadzieję że wam się spodoba :) 
Mała Kicałka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie polecam

Katalogowo

Nomida zaczarowane-szablony