czwartek, 18 czerwca 2015

Rozdział 3

*Paula*
Obudziłam się ze strasznym bólem głowy obejrzałam się i zobaczyłam Nicki a co najbardziej mnie że jestem u siebie w domku.
-Już się obudziłaś?-zapytała nagle Nicki
-Tak jak ja się tu znalazłam ?-zapytałam
-po tym całym starciu chłopaki wzieli cię i zaniesli a przecież wiem gdzie trzymasz zapasowe klucze-powiedziała i nastał cisza niezręczna cisz
-ale jednego nie rozumiem -powiedziała nagle
-dlaczego nam nie powiedziałaś że masz jakieś super moce -zapytała a w jej oczach zauważyłam żal i smutek
-no to może zacznę od początku -powiedzziaam
-gdy miałam 12 lat moi rodzice zginęli w wypadku wtedy jedyna osobą która miałam i do której trafiłam był Tony Stark mojego wujka znany jako Iron Man .Moja moc objawiła się rok później szybko to opanowałam i dzięki tej mocy mogę porozumiewać się ze zwierzętami tworzyć różne tarcze ,wchodzić w czyjś umysł i manipulować ludźmi  itp. Jak miałam 18 lat powstała grupa Avengers która trwa do dziś .Byłam członkiem Avengers tylko że działałam w tajemnicy nie pokazywałam się publicznie ponieważ bali się o mnie że jak się ktoś dowie to mnie porwą itp.Potem z Kapitanem Ameryka byliśmy parą było nam dobrze i byliśmy szczęśliwi ale po ataku na NY pojawiła się pewna kobieta Rita oplotła sobie wszystkich wokół palca a ja rozstałam się z Kapitanem i zaczęło się kłociłam się z całym zespołem bo wiedziałam że Rita coś knuła ale nikt mi nie wierzył po 3 miesiącach tej męczarni złożyłam rezygnacje z zespołu i wtedy podzeszla do mnie ona i powiedziała mi że jestem żałosna i że nikt mi i tak nie uwierzy w to co mi teraz  powie a powiedziała mi jak chcę przejąć władzę .Tą rozmowę usłyszał Steve . Skończyło się na tym że Rita trafiła za kraty a ja uciekłam . Nie mogłam używać mocy ponieważ wtedy by mniee znaleźli a ja niemam zamiaru patrzeć na nich ufałam im a oni mnie zawiodli .nie widziałam ich od 1,5roku aż do dziś kiedy zobaczyłam ich tam walczących -powiedziałam płacząc
-ale co to był za robot-zapytała
-tego niewiem -odpowiedziałam
-przepraszam proszę cię żebyście mi wybaczyli ale tylko w taki sposób mogłam uciec od tego wszystkiego -powiedziała
-my ci nigdy nie zawiedziemy-powiedziała Ginny która razem z resztą stała za mną i chyba słyszeli wszytko.
-dziękuję -odpowiedziałam
-ej chodźcie coś zobaczyć -powiedziała nagle Nicki a ja podeszłam do okna w którym stała i było widać całą szkołę. Zobaczyłam tam Avengersów co oznacza że zaraz z jawi się tu też TARCZA
-o nie -powiedziałam
-ale przyznam że ten twój Steve to Niezłe ciacho-powiedziała Nicki a ja zgromiłam ją wzrokiem
-no co ?-zapytała
*Tony Stark*
Po dotarciu na miejsce okazało się że jest to szkoła muzyczno-jeździecka co by się zgadzało bo Paula przecież uwielbia jazdę konną ale o tym później . Zobaczyłem tam zponiebierane boisko do piłki nożnej a na nim porozrzucane części jednego z robotów ultrona .
-Są jacyś świadkowie-zapytał Fury agenta Coursona
-Jest woźny ale twierdzi że ktoś go uderzył i zemdlał .Wsumie to znaleźliśmy go na podłodze w tej szkole i obejrzeli go lekarze i stwierdzili że dostał czymś ciężim w głowę wiec nie wykluczone że mówi prawdę -powiedział Courson
-A te kamery-zapytałem
-trzeba iść do dyrektorki a niema najlepszego humoru -powiedział agent
-ja znią pogadam tylko która to-zapytałem
-tamta-pokazał agent
A ja podeszłem do Dyrektorki ale kiedy ją zobaczyłem zamarłem była nią Pepper moja była .
-Miło znowu panią widzieć panno pots -powiedziałem a ona odwróciła się w moją stronę.
-Ciebie też Stark -powiedziała
pepper jeszcze jako moja dziewczyna zaprzyjaźniła się z Paulą.Dogadywały się świetnie w pewnym momencie chciałem jej się nawet oświadczyć ale zdradziłem ja moi kumple za czasów podstawówki upili mnie i piszłem do łóżka z inną. Strasznie tego żałowałem ale nie mogłem znaleźć Pepper nigdzie i wkoncu odpuściłem.
-Ile to czasu minęło a ty jesteś jeszczę piękniejsza -powiedziałem i widziałem jak na jej policzki wkradają się delikatne rumience .
-posłuchaj czy mogli byśmy zobaczyć nagranie z kamery na boisku -zapytałem
-Tak chodźmy -powiedziała jak zwykle z uśmiechem po czym udaliśmy się do pomieszczenia woźnego w którum znajdowały się obrazy z kamer . Kiedy oglądaliśmy nagrania wszystko było okej  na boisku było 6 uczniów i 3 małych chłopców nagle obraz zrobił się czarny i rozmazany i tak było 20 min nagranie które przewinelismy . Gdy obraz znów się pojawił ukazało nam się boisko w tam stanie jakie jest teraz .
-Wezmę to nagranie może nasi spece coś z tym zrobią-powiedziałem
-Wiesz że tęskniłem za tobą -powiedziałem
A ona szybko się na mnie spojrzała
-Ja za tobą też -odpowiedziała patrząc mi prosto w oczy
-strasznie żałuję tego co zrobiłem ale nie byłem wtedy sobą zrozu...-i wtedy Pepper przerwała mi pocałunkiem który oddałem
-Spokojniej już dawno ci wybaczylam -powiedziała i przytuliła się do mnie
-czyli co znowu jesteśmy razem -zapytała
-tak jak wcześniej -powiedziała i znowu mnie pocałowała
-kochanie mógł bym przejść się po szkole -zapytałem a ona jakby się przeraziła że chce tam iść
-jasne -odpowiedziała cicho i wyszła okej to było dziwne
Poszedłem najpierw do Stajni przechadzałem sipo niej i nagle usłyszałem głośna rżenie konia odwróciłem się w tamtą stronę i zobaczyłem siwego konia patrzącego mi się w oczy podeszłem do niego a gdy dotkonołem go by go pogłaskać zobaczyłem jakby wsopomnienia
-to twój konik księżniczko-
-Dziękuję wujku-
-Jesteś moim najlepszym przyjacielem wiesz -mówiła dziewczynka do konia
-kocham cię wiesz Steve-
-ale ja nie kłamie ona coś knuje-
-zawiodłam się na was a na tobie najbardziej-
-bierzcie dziewczyny i dzieci i uciekajcie-
Co to było ? Spojrzałem cały czerwony na konia
-Falcon -szepnołem na co koń znów zarżał  podeszłem do niego uśmiechnołem się i pogładkałem jeśli on tu jest to musi być tu też Paula .
*Paula w tym samym czasie
Siedziałam w oknie i patrzyłam na to co tam się dzieje tak jak przypuszczałam jest tam już i TARCZA pójdę jutro do szkoły zobaczyć czy coś nam powiedzą.
-Mam tylko nadzieję że Pepper się nie wygada-powiedziałam
-Ale jak to Pepper ta Pepper Pots nasza dyrektorka-zapytała się Nicki
-Tak Pepper to była mojego wujka ona pomogła mi znaleźć miejsce gdzie będę mogła spokojnie żyć a przy okazji zastępuje mi matkę -powiedziałam a Nicki się na mnie spojrzała a ja się uśmiechnełam
-zaśpiewajmy coś -zerwała się nagle Nicki podeszła do perkusji a ja wziełam giitare i zaczęłyśmy grać Can't remmember to forget you . Niepowiem wyszło nam całkiem nieźle a ja od razu się uśmiechnełam . Wszyscy już poszli została ze mną tylko Nicki która zostanie u mnie na noc
-co zamierzasz zrobić -zapytała kiedy przebrałyśmy się w piżamy piłiśmy wino i ogladałyśmy TV
-napewno nie dopuszczę do tego żeby zniszczyli mi to na co tak długo pracowałam . Będę ich unikać a jak będzie trzeba użyje mocy.
-Ty go dalej kochasz-powiedziała nagle
-Nie łatwo zapomnieć z dnia na dzień o osobie którą kochałaś. A wiesz co jest najgorsze . najgorsze jest to że nie jedna osoba uwierzyła tej wiedźmie tylko wszyscy !!-krzyczała płacząc
-Ja cię nie zostawię -podeszła do mnie Nicki i przytuliła
-Dziękuję -szepnełam
*Następnego dnia *
Kiedy razem z Nicki dotarłyśmy do szkoły odrazu w oczy rzuciła mi się szczęśliwa Pepper
-Hej Pepper co ty taka szczęśliwa -zapytałam się A kiedy Mnie zobaczyła aż odskoczyła
-Paula powiem ci ale nie gniewaj się -powiedziałam a w jej oczach zobaczyłam jakby przerażenie
-no bo wiesz po ty wczorajszym zniszczeniu boiska -zaczęłam ale jej ptlrzerwalam
-to byłam ja -powiedziałam nagle a ona zrobiła wielkie oczy
-użyłaś mocy , dlaczego?-zapytała
-powiem ci potem ale wracając -
-no dobra no to wczoraj przyjechała tutaj TARCZA i Avenegrs no i gadałam z twoim wujkiem i jakby jesteśmy znowu razem-
Patrzyłam na nią przez chwilę niepewnym wzrokiem
-I to jest takie straszne ?-
-cieszę się z twojego szczęścia tylko mam jedną prośbę -
-słucham?-
-nie karz mi się z nim widzieć -
-Paula wiesz przecież ze zawszę ci pomogę ale nie możesz cały czas uciekać a ja niemoge cały czas kłamać -
-Wiem -
-No dobra nie smutaj a propo unikania niektórych osób to wczoraj przyjechała TARCZA a fury powiedział że przyjadą jutro żeby porozmawiać z niektórymi z was więc jeśli nie chcesz to nie przychodź jutro do szkoły. - powiedziała już uspokojoona Panna Pots
-Dzięki-odpowiedziałam jej
*2 godziny później *
Właśnie stoimy z Nicki na środku korytarza zaraz będziemy mieć lekcję z techniki śpiewu gdy nagle otyczyli na inni uczniowie w tym nasi przyjaciele i nauczycielki czyli wychodzi na to że będzie apel tylko po co ?
Spojrzałam się w okno znajdujące się po mojej lewej stronie i zobaczyłam tam czarne samochody a obok nich facetów w garniturach i okularach przeciw słonecznych
-TARCZA-szepnełam sama do siebie
-Muszę  stąd spadać -szepnełam do  Nicki i pokazałam jej głową na okno
-leć odwrócę ich uwagę -odpowiedziałam ale było już zapoźno .
Hej hello
No to mamy kolejny rozdział
Mam nadzieję ze wam się spodobało
Zostaw po sobie ślad
Proszę
Kicałka <3

4 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie rozdziały na blogu i mogę powiedzieć, że jest super.
    Bardzo mi się podoba fabuła, postacie... a już zwłaszcza Paula. Jedynie co mogę powiedzieć, to to że czekam na kolejne rozdziały. I mam nadzieje, że to nadejdzie szybko.
    Pozdrawiam... i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za taki pozytywny komentarz i właśnie pisze rozdział wiec jutro albo w niedziele będzie
      Kicałka

      Usuń
  2. Nawet, nawet :)
    Fajny styl, dobry pomysł.
    Tylko rozdziały trochę przykrótkie ;)
    Czekam na kolejne notki :)

    Nowy Jork.
    Miasto biznesmenów, urzędników,
    zwykłych ludzi i niezwykłych bohaterów.
    Miasto, w którym zło nigdy nie śpi.

    Lilianna King jest szarą obywatelką Stanów Zjednoczonych,
    a jej największym życiowym osiągnięciem było dostanie pracy
    w taniej miejskiej knajpie.
    Pewnego dnia spotyka na swojej drodze Stave'a Rogersa.
    Dziewczyna nie wie, że ten z pozoru miły i milczący mężczyzna
    jest tak naprawdę podziwianym przez wszystkich Kapitanem Ameryką.


    Kapitan Ameryka-Pierwszy Avenger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się napisać dłuższy rozdział i ostatnio trafiłam na twojego bloga i zastanawiałam się czy przeczytać czy nie ale zachęciłaś mnie z chęcią wpadne

      Usuń

Serdecznie polecam

Katalogowo

Nomida zaczarowane-szablony