piątek, 10 lipca 2015

Libster Blog Award!!!


Witam
Z przyjemnością ogłaszam że mój blog został nominowany do
LIBSTER BLOG AWARD!!!!!
 z całego serca dziękuję 
Karsu Kage za nominację 
dziękuję ci kochana  <3 <3 <3

Pytania od Karsu :
 

1. Gdybyś mógł... do jakiego świata chciałbyś się przenieść (Np. Komiksu, mangi, serialu... itp.)?



-Chciałabym przenieść się do Śródziemia z Hobbita ponieważ jest to piękna kraina, żyję tam wiele magicznych stworzeń którymi fascynuję się od małego-

2. Co byś zrobił gdybyś dostał milion, albo trafił na żyłę złota?

-Od razu powiem że kupiłam bym konia i utrzymywała go ponieważ jest to jedno z moich największych marzeń i na szczęście się spełni tylko że za 3 lata ale nie mogę się doczekać -




3. Czego się boisz?

-Czego się boję... Hmmmm... Samotności i Zapomnienia to dwie rzeczy których najbardziej  się boję. Te dwie rzeczy mnie przerażają ,gdy pomyślę o tym że nie miała bym przyjaciół,rodziny i że np.moi przyjaciele świetnie się bawią razem a o mnie zapomnieli płakać mi się chcę -



4. Czego byś sobie życzył, gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę?

-Życzyłabym sobie tego żeby nigdy nie stracić swoich przyjaciół i rodziny , żeby już zawsze mieć ich przy sobie i żeby nigdy mnie nie opuścili-



5. Uważasz się za osobę o mocnych nerwach?

-O nieeeeee...powiem szczerze nie potrafię kontrolować mojej złości. Gdy jestem zła zawsze mówię coś niewłaściwego z czego potem wychodzą Fochy i Ochy xD. Nie mam mocnych nerwów , np, czekanie na komentarz mnie dobija, albo gdy mnie ktoś rozwścieczy niemogę powstrzymać emocji i muszę się wyładować.-



6. Jakbyś sobie wyobraził raj... swój własny prywatny raj?

-Na pewno byłoby  w nim dużo dziwnych i magicznych rzeczy. Moja fantazja niema końca . Jestem osobą zakręconą i szaloną i to mocno, można powiedzieć że mam Downa uwierz mi. Nawet czasami mam zastanawia się nad Psychologiem dla mnie ale to szczegół.Ale wracając do raju to były by tam konie i to na wolności i był by hotel i to luksusowy no i na pewno Avengers :D-



7. Co wolisz... mieć mało, ale mieć dużo przyjaciół, czy mieć dużo (np. Forsy) i zero przyjaciół?

-Nie zamieniła bym przyjaciół nawet na cały świat chyba że tylko tak bym go uratowała xD Moi przyjaciele są dla mnie wszystkim to dzięki nim cały dzień się uśmiecham i dzięki nim moje życie ma sens.-



8. Gdybyś mógł przenieść się w czasie... co byś zrobił?

-Wróciłabym do mojego dzieciństwa . Dzieciństwo to rzecz za którą tęsknię najbardziej z przyszłości . To rzecz którą ma się tylko raz w życiu.Małe dzieci mówią że chcą być dorosłym bo będą mogli robić wszystko co chcą . Dorośli mówią że życie dorosłego nie jest takie jak im się wydaję i mają rację. Nie jestem jeszcze dorosła bo chodzę do gimnazjum ale już dostrzegam że dorośli mówią prawdę. Młodzież nie umie już się tak bawić jak dzieci, bez zobowiązań. Ten czas tak szybko leci że nim dostrzegniesz będzięsz dorosłym. A ja najbardziej tęsknię za tym dzieciństwem że teraz chce mi się płakać.-



9. Jaki jest twój największy koszmar?

-Ślub z moim byłym xD I co dziwne przygotowywałam się do tego ślubu w szkolę a ślub był u mojej babci. Śniło mi się to 2 dni temu i na samą myśl się boję xD-


10. Jakie jest twoje największe marzenie?

-Znaleźć miłość życia i spędzić z tym chłopakiem resztę życia.-


11. Czy uważasz się za materialistę/kę?

-W pewnym sensie każdy z nas jest Materialistą ale ja hmmm... Można powiedzieć że pół na pół. Nie przeżyła bym bez pieniędzy ale bardziej nie przeżyła bym bez miłości i przyjaciół. Więc można powiedzieć że trochę tak.-

Moje pytania : 
1.Kto jest dla ciebie najważniejszy w życiu?
2.Dlaczego akurat opowiadanie o Avengers?
3.Jaką bajkę oglądałeś/aś w dzieciństwie?
4.Jakie jest twoje hobby?
5.Jaki jest twój ulubiony rodzaj broni?
6.Kim z filmów Marvela chciała/chciał byś być?
7.Jeśli miałbyś wybrać jedną moc , jaka by to moc była?
8.Co byś wolał ?Nie słyszeć czy nie mówić?
9.Dlaczego piszesz opowiadanie?
10.Ilu masz prawdziwych przyjacioł?
11.Czy grasz w League of Legends?

Nominuje:
1.Karsu ,,Raven" Kage -The Legend of Demons Tengu

2.Ketrin Avengers - Avengers fanfiction
 
Tylko te dwa blogi ponieważ jestem w fazie odkrywania innych blogów :D

Jeszcze raz dziękuję za nominacje <3 <3 <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie polecam

Katalogowo

Nomida zaczarowane-szablony